Daisypath Anniversary tickers
kisah chOcoLate dan gUle bahagia bersama

Tuesday 6 November 2012

cerita aku die :)

assalamualaikum semua ..
sihatkah ?? harap korang bahagia .. mcm aku ..

ok , da lama ta update . ade byk cerita baru tau .. lg2 pasal cinta baru antara aku dan die .. kadang2 ati terpk .. adakah aku ne benar2 layak untuk die . sepadan dengan die . . apa yang berlaku nie aku rasa mcm dalm mimpi ,, mcm semua nya khayalan .. da hampir seminggu dengan die . masih terlalu baru tok aku percaya n sayang die tp adakah die jodoh aku .. byak persoalan yang ade dalam hati n fikiran nie . . sebab aku takut sgt kalo die kecewa aku .. takut sgt2 ..  tp bila die hadir dalam hati aku , aku rasa lega jerk , rasa gembira jerk tiap2 hari .. aku harap die ta buat aku kecewa mcm mane eks aku buat aku kecewa dulu ..

masa malam kebudayaan dan kesenian hari uh  , kami pakai baju wana sama ..


die ta kacak , die ta hensem , tp die ade semua yang perempuan idamkan ,, die sweet , die baik , die semuanya .. dan yang penting die milik aku .. 
mungkin die terlupa yang kami perna terserempak masa die pakai baju wana tuh . . semua yang awak buat , awak cakap semua akan saya ingat . sbb bnda tu semua penting .. awak ,, saya ta harapkan apa2 pon dari awak , , cuma keikhlasan dan kejujuran awak je yang saya na .. saya pon ta adepape yang saya boleh bg pade awak , cuma tu jerk yang saya ade , , saya harap awak boleh bimbing saya , jaga saya dengan baik .. jgn kecewakan saya . tu jerk yang saya harapkan .. :)) kalo awa kecewakan saya , , ta taw lah apa akan jdi pada saya masa tuh , saya belom sedia na kecewa ag ,, n kalo boleh saya ta mau kecewa .. tolong yer awak ,, 


sebelom malam tuh , aku ade belikan die baju tau .. ta taw nape tetibe terpk na belikan die baju tuh , , sama warna tp ta sama corak .. :))



ha ,, tu ha baju die n aku .. sweet ta kami .. ?? haha , , doakan kami akan berkekalan selamanya :) amin .. 

mcm yang awak cakap , saya mybe bukan yang pertama tp saya mungkin yang terakhir .. saya pon mcm tuh gak , , walopon awak bukan yang pertama tp saya harap awak yang terakhir ..

awak boleyh janji kat saya ,, yang awak takan kecewakan saya ?? :'( saya harap awak akan .. akan janji .. :) sebab saya tahu , saya nie serba kekurangan kalo na d bandingkan dengan orang laen .. 


awak , , selalu ingat , saya sentiasa ade , dalam suka duka n susa senang awak .. ILYSM  <3

terima kasih sudi membaca , kalau suka boleh like !

No comments:

Post a Comment