Daisypath Anniversary tickers
kisah chOcoLate dan gUle bahagia bersama

Friday 30 November 2012

pink ? ?

assalamualaikum cinta . .
kamu semua apa khabar ? harap2 dimudahkan urusan pada sepanjang hari nie .

kehadapan Online diary .. haha , , 
indu nya kat Mr blogger saya nie . :) saya bahagia sentiasa , dan saya harap akan begini selamanya :) 
na taw ta kenapa saya bahagia sgt hari nie ? ? semalam saya pergi berdating dengan die , 1st date , haha , apa yang terjadi semalam macam mimpi .. :) yela , 1st time gak kuar ibu bg izin , pakai baju kurung , pink . semua 1st time .. haha , kelakar . dulu , semua saya yang mahu dan paksa capital A untuk buat . sekarang , die yang ajak , die yang mahu dan die rela . 

awak , thanks buat saya bahagia bersama awak ,

yng kelakarnya tuh , 1st date tguk cite James bond . haha , ta ape lah , sweet jerk sbnarnya sebab die ade bersama saya sepanjang hari . ta buley na cerita semua dalam nie , , yang laen" jadi rahsia kami berdua ..

ari nie , esok dan ahad , die ta ade , die g kem Usrah kat JB . mcm biase lah , nama pon kem , jadi HP mang ta ley lah na pgg aje sana sini , so , kami terpaksalah berhenti bermeset dan Call !! tp die pandai , dia tau kami ta ley contact , sehari sebelum mesti die luangkan masa bersama saya , mcm dulu , masa na exam hari tuh . sekarang , cuba untuk langsung ta mcet die n call die . . die na Kem . sabar k sayang . 3 hari aje :)

dear awak , , P/s : saya sayang awak :)



terima kasih sudi membaca , kalau suka boleh like !

No comments:

Post a Comment