Daisypath Anniversary tickers
kisah chOcoLate dan gUle bahagia bersama

Tuesday 13 November 2012

bukan sengaja tapi terpaksa

korang semua apa kahabar ?? sihat kah .. saya ta bape na sihat .. ++ sedih hua !!

aku dan yayang gadoh , dah hampir seminggu die ta bertegur sapa dengan kami , aku ta tau lah kesalahan besar mana yang kami buat sampai die ta mau bertegur sapa . marah betul die biler kami pgg hp die .. dah die taruk rata2 , adah pon amek lah , bg kat norien , da tuh norien bg kat aku , aku pon pegang aje lah . bila die tanye pd norien aku pon diam aje lah , sebab selama nie kalo die buat aku cam gtu aku ok jerk , ta sangka plak bila kami bergurau die ta boleh na terima .. aku sedih tuh ade lah gak , tp ta ape lah , amek lah masa seberapa lama pon , asalkan kau akan reda sendiri nanti . bila aku cuba na cakap dengan kau , kau buat saja aje , so aku biar jerk lah , takut makin d pujuk makin merajuk , , so


 
. . . 
na tau ta , ,ahad malam aku ade jumpe die . die ajak teman die makan sesame , aku ingatkan die saje jerk , upeyer , die ade benda penting na cakap ngn aku , n bila aku tau tuh , aku kecewa sgt .. bila die tanya aku ok ker ta dengan keputusan die , aku ckap lah yang aku ok , padahal dalam hati meraung2 cakap ta ok , kalo lah masa tuh die dengar . 


tp nie semua tok kebaikan kami gak , apa yang die buat , keputusan die , semua amy sokong aje , sebab amy tau die da pk semua benda tu sebelum buat keputusan ..


 mcm suspen jerk kan , na tau ta ape ? S E B E N A R N Y A D I A na masa tok study =,=' padahal ta mcet seminggu aje !! ayat mcm ape tah .. ta ape awak , saya tetap sokong awak .. acehcehceh .. hahaha , , amy cuba jadi sabar k , walaupon ta biase tp akan cuba . untuk kebaikan saya n awak gak kan ? 
masa awak na gtau pada saya malam td , sgt2 kelakar , awak tau saya akan merajuk bila awak yang cakap ,  tu yang awak buat mcm tuh kan ? pada mulenya amy mang sedih , tp awk bukan nye pergi mana pon , cuma g belajar ajekan ? tp sebenar nya die sweet , die tahu yang die ta ley na call n mcet aku , die ajak aku hang dengan die .. P/S awk : terimaksih atas segala bahagia :)

. . .
sehari berlalu 
semLm kN , aku tengah buat2 kerja tu , tetibe aku rasa rindu giler kat die , tetibe aermata aku luruh dengan deras . aku ta tahu lah perasaan aku mcm mane saat tuh , aku baru tau yang aku dah gantikan A yang perna lukakan aku dalam hati aku . baru aku sedar yang aku dah takut na merasai kehilangan die .aku terus aje call die , lepas tuh die cakap , die ta ley tdo . . lepas gayut ngn die malam td aku rase lega ckit dan malam nie aku ta ade ggu die pon . biarlah die , yang penting aku tunggu die 19 nanti :) 
 lepas tuh adah cakap kat aku , susah yerlah hai kawan aku sorang nie , , kalau dah hepy , hepy sgt , kalo sedih , sedih sgt . ta reti na bg'' perasaan tuh .. haha , , 



nilah aku apa adanya
Yang ingin membuatmu bahagia
Maafkan bila ku tak sempurna
Sesempurna cintaku padamu
Ini juga ku apa adanya
Yang ingin selalu di sampingmu
Ku tahu semua tiada yang sempurna
Di bawah kolong langit ini
* jalan kita masih panjang
Ku ingin kau selalu disini
Reff:
Biar cinta kita tumbuh harum mewangi
Dan dunia menjadi saksinya
Untuk apa kita membuang-buang waktu
Dengan kata-kata perpisahan
Demi cinta kita aku akan menjaga
Cinta kita yang tlah kita bina
Walau hari terus berganti hari lagi
Cinta kita abadi selamanya
  

awak : ILYSM !

terima kasih sudi membaca , kalau suka boleh like !

No comments:

Post a Comment