Daisypath Anniversary tickers
kisah chOcoLate dan gUle bahagia bersama

Sunday 28 October 2012

hati baru . .

assalamualaikum semua ..
bahagianya pagi nie .. laen betul perasaan ya hari nie ..

na taw ta kenapa aku rasa mcm nie ? budak2 nie lah . kena kan aku pada mulanya tiba2 jadi ... :)) hahaha , , satu malam aku ta buley tdo gare2 benda nie tau .. haha , , korang mesti pelik ape yang aku merepek dari awal tuh kan .. ok aku start dari awal k .. mcm nie ..


nie lah mulanya aku na kenakan die .. lepas ayat aku nie .. aku da ta taw na balas ape lagi . . bila diorang tau . diorang amek hp aku n balas kan tok aku .. pergh .. malu giler aku ngn diorang tuh . hahaha :)) mybe koz diorang tau yang aku minat die kot . sbb tuh biler aku cakap ngn diorang yang aku da masuk cakap pasal makwe nie , diorang lagi hepy dari aku .. haha . . blushing k .. aku tukar lagu blog aku nie pon sebab die tau . sebab die bigFAN Najwa Latiff .. dengan aku2 skali jdi suka lagu Najwa .. dah lah nie plak mcet2 yang diorang karang kan tok aku . . kalau die tau mesti die pon malu mcm aku .. tp kalo ta ade diorang , ta taw lah mcm ner ..



pelik kan kami , lepas die cakap mcm tuh , , ati aku jadi ta keruan sgt . . haha , , malu giler ngn dak2 nie , , yayang .adah ,norien , mira cikin , . terima kasih tok korang , , ta ade ape yang dapat aku balas sbg tanda terima kasih . . tp AKAN ade balasan . . tunggu k . .


ILY korang :)) <3



terima kasih sudi membaca , kalau suka boleh like !

No comments:

Post a Comment