Daisypath Anniversary tickers
kisah chOcoLate dan gUle bahagia bersama

Friday 9 November 2012

cintai aku seadanya

assalamualaikum semua ..
sihatkah korang ?? aku makin sihat nie ha ..hahhaa

tah kenapa bila hujan yang turun td mengingat kan aku kembali pada kenagan aku dengan A .. yang perna lukakan hati aku .. aku sedar , aku da ade yang lebih baik kalau na d bandingkan ngan die tuh .. hari berganti , masa berlalu , musim berubah ..adakah hati aku akan terus mcm nie aje ? terus menanti die yang da berpunya ,  tah kenapa , aku takut die akan lukakan aku mcm mana A lukakan aku dulu . bukan aku ta percaya pada die , tp oleh kerana aku da perna kena sekali , so aku mcm takot na kena lagi , mcm takut pisang berbuah dua kali .. die ade cipta lagu tok aku tau , mcm nie ha lirik die ,, 

PERNAH MASA DULU KU MELAMUN ,
MEMIKIRKAN UNTUK MEMILIKINYA ,
NAMUN HATI KUAT MENYATAKAN ,
DIA BUKANLAH UNTUKKU ,
MIMPIKU BAGAI JADI REALITI ,
YA ALLAH JIKA KAU CIPTAKAN DIA UNTUKKU ,
KAU DEKATKANLAH DIA PADAKU ,
SESUNGGUHNYA CINTAKU PADAMU MELEBIHI SEGALANYA
 DAN KU SEDAR KU HARUS MELUPAKAN CINTANYA PABILA KU BERSUJUD PADAMU . TETAPI AKU SANGAT MENYANYANGI DIA .

lirik lagu tuh die buat masa die tgh maen gitar n aku ngada2 na die maenkan lagu , tp die kate die na buat lirik baru .. 
Ya Allah , , sesesungguhnya Kau tahu apa yang terbaik untukku , dan aku amat bersyukur dengan kehadiran die , maka kekalkanlah kami .. aku cuma hamba yang lemah dan selalu meminta pertolongan mu ,, jadi bantulah hambamu ini ,, amin ..



awak , makin hari . . makin sayang saya pada awak , Ya Allah adakah ini salah ?? lindungiku YaAllah .. awak , saya na bg tau awak nie .



jadi , saya amanahkan hati saya pada awak , tok awak jaga n rawat die .. agar die pulih .. dan sihat seperti dulu .. awak , saya ta sangka awak da baca semua blog saya , saya malu sangat bila awak cakap cm gtu , dah la saya ade cakap pasal awak cerita pasal awak , , jujo awak .. saya suka awak sgt .. sayang awak sgt ,, hari tuh awak perna cakap kat saya , dan kalau boleh saya na dengar hari2 ,, sebab saya na lupakan dia yang perna sakiti hati nie ,, dan gantikan die dengan awak , , awak .. terima kasih selalu ingatkan saya , selalu temankan saya , selalu susah kerana saya , saya amat hargainya awak .. saya harap awak akan mcm tuh jerk selamanya , sebab saya ta mau awak berubah dan terus berubah . biarlah kita mcm nie , asalkan kita rapat dan bahagia ..
awak pon perna cakap kan , InsyAllah awak takkan kecewakan saya , dan saya pegang kata2 awak tuh ..



awak selalu lengkapi saya. :))







saya akan cuba dan awak pon kena berusaha :) sayang awak <3 saya nie tiada ape , yang ade hanyalah hati  untuk menilai dan akal untuk berpk .. dan saya harap , awak akan terima saya seadanya ..

ILYSM

terima kasih sudi membaca , kalau suka boleh like !

No comments:

Post a Comment